markenjolien.reismee.nl

Weer in de lucht!

Door een serverstoring of iets dergelijks, zijn al onze verhalen van de afgelopen tijd verloren gegaan. Alleen oma heeft ze nog: die leest onze blog altijd vanaf papier. Dus goed bewaren oma!! :D

Maar we zijn weer in de lucht!

Helaas hebben we ook alle automatische volgers verloren... dus voel je vrij om je weer aan te melden voor de automatische melding bij een nieuwe blog!

Naast het feit dat we weer 'in de lucht' zijn, zijn we ook weer in Southland. Midden in een vreselijk natte winter, waar de hagel en de sneeuw je om de oren vliegen, ploppen hier de kalfjes ter wereld. Het is zodoende lekker druk op het werk en de ‘biggest puller calving award’ staat al op een nieuwe eigenaar te wachten. Helaas maken wij weinig kans op deze eervolle titel, aangezien we pas erg laat in dit seizoen binnen kwamen vallen. Maar in de wandelgangen vingen we al op dat de uitreiking van deze troffee niet zonder feestje voorbij zal gaan... Dus daar kijken we naar uit! :D

Verder was het (weer) een lekker moment om ons eerste kalf ter wereld te helpen / de koe uit een verschrikkelijke barensnood te helpen. We zijn losss!

In onze vrije tijd stoken we voornamelijk de kachel op... brrr wat is het koud in huis! Verder zitten we nu relaxed op ons nieuwe bankstel en op onze fauteuils: we hebben een mooi setje op de kop kunnen tikken.

Over een weekje hopen we weer op de latten te staan. Meer daarover in onze volgende blog.

Groetjes!