markenjolien.reismee.nl

Lente?

Hoi allemaal!

De dagen vliegen voorbij en het is alweer 9 weken geleden dat we aan de calvingcup wedstrijd begonnen deel te nemen. Inmiddels toch een fikse inhaalslag gemaakt, want het was booming! Het afkalfseizoen duurt nog ongeveer 3 weken maar dedrukste periode ligt al weken achter ons. Begonnen we er net lekker in te komen... :P

De klok is inmiddels ook weer verzet: 'Daylight saving' heet dat hier. Dit betekend dat we nu 11 uur verschil hebben metNederland. Ook laat de lente zich hier echt zien; krokussen in de tuin,bomen in bloei, lammetjes in de weilanden enopkomende groentenplantjes in onze kas! Qua weer is hetalleen wel iets lastiger managen dan in NL. Zowas het dezeweek een aantal dagenboven de 20 gradenCelsius vanaf een uur of 12'smiddags en liepen wij in korte broek en vandaag ligt de sneeuw in de tuin en komt de hagel met bakken naar beneden... Ons haardvuur brandt dus weer!

Wehopen ons, ondanks het weer, straks toch te gaan vermaken op een van de meest spectaculaire plaatsen van Nieuw-Zeeland: Doubtful Sound. We zijn benieuwd!

Veel liefs!

Reacties plaatsen is weer mogelijk.

Paul en Esmeralda

Hoi Jolien en Mark,
Dat ziet er goed uit, die lentebloesem. En hebben jullie de auto nog schoon gekregen na jullie 'James Herriot avontuur'? Een flink stuk plastic om over de autostoelen te leggen hoort blijkbaar ook bij de uitrusting van de Nieuw-Zeelandse dierenarts :)
Groetjes van ons!